Житлова субсидія на оплату внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку, абонентське обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, а також житлово-комунальних послуг, витрат на оплату комунальних послуг та управління багатоквартирним будинком, в якому створено об’єднання, надається громадянам у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Мінсоцполітики в АТ “Ощадбанк”.
Громадянам, які одержували житлову субсидію у попередньому опалювальному сезоні у грошовій безготівковій формі, а також громадянам, які одержували таку субсидію у грошовій готівковій формі і у них (за даними управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг) відсутня заборгованість, що відповідає ознакам, визначеним у підпункті 5 пункту 14 Положення житлова субсидія на наступний строк призначається у грошовій готівковій формі.
Якщо сума призначеної житлової субсидії перевищує 5 тис. гривень на місяць, її виплата здійснюється у грошовій безготівковій формі.
За бажанням одержувача субсидії, якому вона надається у грошовій готівковій формі, виплата субсидії з наступного місяця може здійснюватися у грошовій безготівковій формі на підставі відповідної заяви, поданої структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, в якій обов’язково зазначається номер мобільного телефону заявника.
АТ “Ощадбанк” веде у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік одержувачів житлової субсидії та коштів, які надходять на рахунок для виплати житлових субсидій, в розрізі кожного одержувача житлової субсидії (далі – облікові записи одержувачів житлової субсидії).
АТ “Ощадбанк” здійснює переказ коштів на рахунки управителів багатоквартирного будинку, об’єднань і виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між АТ “Ощадбанк” (його установами) та управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг.