Департамент соціальної політики Рівненської міської ради
Підпорядкованість: Департамент соціальної політики Рівненської міської ради (далі – Департамент) утворений Рівненською міською радою, шляхом реорганізації Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Рівненської міської ради та є його правонаступником.
Департамент є виконавчим органом Рівненської міської ради.
Адреса: вул. Соборна, 12, м. Рівне, 33000.
Адреса електронної пошти: E–mail 03195441@mail.gov.ua
Код ЄДРПОУ: 03195441
Посилання на сайт: rivnesoc.qov.ua
Контактні телефони: приймальня 63-38-96, гаряча лінія 0671100523.
Керівництво Департаменту:
Олена ПЕТРИК – директор Департаменту, 63-38-96;
– заступник директора департаменту – начальник управління соціальних гарантій та розвитку соціальної сфери, 63-38-96;
Денис НАУМОВ – заступник директора – начальник управління соціальних виплат та персоніфікованого обліку, 63-38-96;
Тетяна ГОРБАТЮК – начальник управління державних соціальних програм, 63-38-96;
Розклад роботи та графік прийому громадян:
Режим роботи Департаменту:
понеділок – четвер: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.15
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00
субота та неділя – вихідні
Особистий прийом громадян керівництвом:
Олена ПЕТРИК – директор Департаменту, вівторок: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 (кабінет 4);
– заступник директора департаменту – начальник управління соціальних гарантій та розвитку соціальної сфери, середа: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 (кабінет 6);
Денис НАУМОВ – заступник директора – начальник управління соціальних виплат та персоніфікованого обліку, четвер: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 (кабінет 3);
Тетяна ГОРБАТЮК – начальник управління державних соціальних програм, п’ятниця з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00 (кабінет 23);
Попередній запис на прийом – протягом тижня за телефоном 633896 та в приміщенні Департаменту соціальної політики Рівненської міської ради (вул.Соборна, 12, каб. №5).
Прийом громадян:
понеділок, вівторок, четвер: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00;
п’ятниця: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00
субота та неділя – вихідні
Телефони для отримання консультацій з питань:
– прийому соціальних допомог – 0671136048, 0671136152;
– виплати державних соціальних допомог – 0671100801;
– прийом житлових субсидій – 0975070009, 0970037507, 0680422201, 0671155676, 0671155981.
– надання пільг – 633083, 0671098345, 0671097243;
– громадян, постраждалих внаслідок ЧАЕС – 0671144249
– учасників АТО/ООС – 0671123218, 0984986704;
– забезпечення ТЗР – 0671144249
– для осіб і дітей з інвалідністю: видачею направлень на отримання реабілітаційних послуг, забезпечення санаторно-курортним лікуванням – 0671170694;
– встановлення опіки (піклування) над недієздатними, влаштування до будинків-інтернатів – 0671170694, 0671174155;
Заяви та декларації для призначення житлової субсидії приймаються понеділок – середа: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00;
за територіальним принципом:
– у приміщенні Департаменту за адресою вул. 16 Липня, 49/51, тел. 0680422201
– у приміщеннях:
ЖКП “Галицьке”, вул. Відінська, 40 а, тел.0970037507;
смт.Квасилів, вул. Б. Хмельницького, 2, тел.
– у приміщенні ЦНАПу, майдан Просвіти, 2.
Заяви та документи для окремих видів державних соціальних допомог приймають адміністратори ЦНАП за адресою майдан Просвіти, 2, а саме на призначення:
– допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами;
– допомоги при народженні дитини;
– допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
– допомоги на дітей одиноким матерям; допомога при усиновленні дитини;
– одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;
– допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
– грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”;
– видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.
Подати документи можливо з використанням електронного цифрового підпису через он-лайн ресурси на призначення:
– допомоги при народженні дитини https://e-services.msp.gov.ua/,
– житлових субсидій https://sudsidii.mlsp.gov.ua/.
Коротка інформація про діяльність:
Метою діяльності Департаменту є забезпечення виконання, в межах визначених законодавством, державних гарантій щодо соціального захисту мешканців Рівненської міської територіальної громади, відповідних комплексних місцевих програм соціального характеру, організація надання населенню соціальних і реабілітаційних послуг через надавачів цих послуг.
Основними завданнями Департаменту є:
1) забезпечення реалізації на території Рівненської міської територіальної громади державної політики у сфері соціального захисту та соціального обслуговування населення, надання соціальної підтримки та послуг;
2) забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства щодо соціального захисту та соціального обслуговування населення, у тому числі осіб і дітей з інвалідністю, ветеранів війни і членів їхніх сімей, жертв нацистських переслідувань, учасників Революції Гідності, добровольців, учасників АТО/ООС і членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих/померлих таких осіб, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, реабілітованих та громадян похилого віку, сімей, в тому числі з дітьми, та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;
3) надання соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, житлових субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, передбачених чинним законодавством;
4) розроблення та організація виконання комплексних міських програм соціального характеру, спрямованих на поліпшення становища осіб і дітей з інвалідністю, ветеранів війни та членів їхніх сімей, учасників Революції Гідності, добровольців, учасників АТО/ООС і членів їхніх сімей, а також членів сімей загиблих/померлих таких осіб, громадян похилого віку, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших соціально вразливих верств населення та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних і реабілітаційних послуг;
5) забезпечення виконання державних і місцевих програм соціального захисту та обслуговування населення, виконання функцій головного розпорядника коштів бюджету Рівненської міської територіальної громади;
6) реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (у тому числі учасників Революції Гідності, АТО/ООС) та осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
7) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Головним управлінням Пенсійного фонду у Рівненській області;
8) забезпечення, в межах повноважень, здійснення ведення (зберігання) справ, підготовку висновків та представлення інтересів органу опіки та піклування в суді, а також контроль за виконанням опікунами (піклувальниками) недієздатних та обмежено дієздатних осіб своїх обов’язків;
9) організація системи надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
10) забезпечення діяльності комісій та координаційних рад у межах своїх повноважень та участь у їх роботі;
11) забезпечення взаємодії з державними органами, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та їх об’єднаннями щодо надання соціальної підтримки населенню;
12) підготовка, в межах своєї компетенції, проектів нормативно-правових актів (рішень міської ради, її виконавчого комітету і розпоряджень міського голови);
13) реалізація державної політики з питань сім’ї та дітей у здійсненні заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту сім’ї та дітей, оздоровлення і відпочинку дітей, запобігання домашньому насильству,протидії дискримінації за ознакою статі, протидії торгівлі людьми та забезпечення рівності прав чоловіків і жінок.
Підпорядковані Установи/Заклади:
Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб і дітей з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату «Крок»
Підпорядкованість: Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб і дітей з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату «Крок» (далі – Центр «Крок»), утворений Рівненською міською радою.
Органом управління та головним розпорядником коштів є Департамент соціальної політики Рівненської міської ради.
Адреса: вул. В. Чорновола,40/56, м. Рівне, 33028
Адреса електронної пошти: tcipora@ukr.net
Код ЄДРПОУ: 22561130
Посилання на сайт підрозділу: rivnesoc.qov.ua
Контактні телефони: приймальня 26-59-70, факс 26-07-01, реєстратура 26-05-79
Керівництво Центру «Крок»:
Олександр ГОМОН – директор, 26-07-01;
Лариса МУЗИЧКО – заступник директора, 26-05-79
Розклад роботи та графік прийому громадян:
Режим роботи Центру «Крок»:
Понеділок – четвер: з 8.00.до 16.00.
П’ятниця: з 8.00.до 15.00.
Субота та неділя – вихідні
Особистий прийом громадян:
Олександр ГОМОН – директор Центру «Крок»
понеділок: з 14.00 до 16.00 та середа: з 08.00 до 12.00
Лариса МУЗИЧКО, заступник директора Центру «Крок»
вівторок: з 14.00 до 16.00 та четверг: з 08.00 до 12.00
Прийом громадян фахівцями Центру «Крок» в період карантину для запобігання поширенню коронавірусної інфекції covid 19 і забезпечення дотримання санітарних норм здійснюється в обмеженому режимі, за попереднім записом за телефонами:
260701, 0674754750, 0673275159
Коротка інформація про діяльність Центру «Крок»:
Основною метою діяльності Центру «Крок» є комплексна реабілітація Осіб і Дітей з порушенням опорно-рухового апарату, а цільовим призначенням є надання послуг комплексної реабілітації, спрямованих на відновлення функції руху і опори, створення умов для всебічного розвитку Осіб і Дітей, засвоєння ними знань, умінь, навичок досягнення і збереження їхньої максимальної незалежності, фізичних, розумових, соціальних здібностей з метою максимальної реалізації особистого потенціалу.
Центр «Крок» забезпечує:
1) виконання норм і положень, визначених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” та іншими актами законодавства щодо забезпечення прав Осіб та Дітей на реабілітацію (абілітацію) з метою їх подальшої інтеграції у суспільство;
2) створення умов для зменшення та подолання фізичних (рухових), інтелектуальних, сенсорних порушень, запобігання таким порушенням, коригування порушень розвитку, формування та розвиток основних соціальних навичок;
3) створення умов для запобігання та недопущення дискримінації Осіб і Дітей, зокрема шляхом забезпечення розумного пристосування;
4) надання послуг з ранньої, соціальної, психологічної, фізичної, медичної, психолого-педагогічної, реабілітації відповідно до потреб Осіб і Дітей. Реабілітаційні послуги надаються виключно на підставі індивідуальних планів реабілітації Осіб і Дітей, складених, зокрема, з метою реалізації індивідуальних програм реабілітації, із залученням до участі в цьому процесі Осіб, Дітей і (за потреби) їхніх батьків або законних представників;
5) підготовку Осіб і Дітей, їх батьків або законних представників до продовження (в разі потреби) реабілітаційних заходів поза межами Центру «Крок»; 6) оперативне коригування (за потреби) індивідуальних планів реабілітації Осіб і Дітей у частині зміни обсягів, строків і черговості проведення реабілітаційних заходів;
7) співпрацю з вітчизняними та закордонними реабілітаційними, освітніми, медичними, науковими підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями (організаціями, товариствами).
В Центрі «Крок» утворені такі структурні підрозділи:
1) апарат Центру «Крок»;
2) відділення медико-соціальної реабілітації (травматологічно-ортопедичного профілю);
3) відділення медико-соціальної реабілітації (неврологічного профілю);
4) відділення фізично-медичної реабілітації;
5) відділення ранньої соціальної реабілітації Дітей;
6) відділення соціальної реабілітації та адресної допомоги.
З метою організації і проведення відбору та прийняття рішення щодо зарахування (відрахування) Осіб і Дітей, а також забезпечення своєчасного та ефективного надання реабілітаційних послуг в Центрі «Крок» утворена реабілітаційна комісія, склад і Положення про яку затверджені наказом директора Центру «Крок».
Підставою для зарахування в Центр “Крок” є наявність таких показань:
1) для дорослих:
– наслідки черепно-мозкових травм з порушенням функції опори та руху;
– наслідки церебрального паралічу;
– наслідки спинномозкової травми;
– захворювання периферичної та центральної нервової системи з порушенням функції опори та руху;
– залишкові явища гострого порушення мозкового та спинального кровообігу з порушеннями функції опорно-рухового апарату;
– травми та захворювання сухожилків, зв’язок, м’язів;
– травми та захворювання кісток, суглобів та хребта;
– ампутаційні кукси кінцівок;
– системні захворювання сполучної тканини з порушенням функції опори та руху;
– вроджені аномалії розвитку опорно-рухового апарату з порушеннями його функції;
2) для дітей:
– наслідки черепно-мозкових травм, наслідки гiпоксично-травматичного ураження головного мозку в дітей із синдромом ДЦП;
– цереброваскулярна патологiя, хронiчнi захворювання периферичної нервової системи, наслідки перенесених нейроiнфекцiй, тобто неврологічні захворювання, якщо вони супроводжуються порушеннями функцій опорно-рухового апарату;
– наслідки травм, вроджених та набутих захворювань і аномалій розвитку опорно-рухового апарату.
Зарахування осіб та дітей з інвалідністю до Центру “Крок” здійснюється згідно з рішенням Департаменту на підставі наказу директора, згідно з рішенням реабілітаційної комісії.
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Рівного
Підпорядкованість: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Рівного, утворений Рівненською міською радою.
Органом управління та головним розпорядником коштів є Департамент соціальної політики Рівненської міської ради.
Адреса: вул.Дубенська 27/29, м.Рівне, 33001
Адреса електронної пошти: E–mail: tercentrrv@ukr.net
Код ЄДРПОУ: 22568497
Посилання на сайт підрозділу: rivnesoc.qov.ua
Контактні телефони: приймальня 26-36-58
Керівництво Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Рівного:
Лариса СТЕПАНЮК – директор Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Рівног, 26-36-58;
Віталій ПЕТРУК – заступник директора, 26-36-58
Розклад роботи та графік прийому громадян:
Режим роботи установи:
понеділок – четвер: з 8.00 13.00 та з 14.00 до 17.15
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00,
субота, неділя –вихідні
Особистий прийом громадян:
Лариса СТЕПАНЮК, директор Територіального центру:
понеділок: з 15.00 до 17.00 та середа: з 08.00 до 12.00;
Віталій ПЕТРУК, заступник директора Територіального центру:
понеділок: з 15.00 до 17.00 та четвер: з 08.00 до 12.00
Прийом громадян фахівцями Територіального центру в період карантину для запобігання поширенню коронавірусної інфекції covid 19 здійснюється в обмеженому режимі за попереднім записом по телефону: 263658, 0967725213.
Коротка інформація про діяльність:
Територіальний центр забезпечує надання соціальних послуг особам:
– похилого віку;
– з інвалідністю, які досягли 18 річного віку (далі – особи з інвалідністю);
– з частковою або повною втратою рухової активності;
– з хворобами, що потребують тривалого лікування (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як на чотири місяці).
Територіальний центр забезпечує надання соціальних послуг в обсязі, визначеному державними стандартами надання соціальних послуг:
1) за рахунок бюджетних коштів:
– особам з інвалідністю І групи – усі соціальні послуги, передбачені Переліком;
– інформування, консультування, представництво інтересів, екстрене (кризове) втручання;
– особам, середньомісячний сукупний дохід яких становить менше ніж два прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб – усі соціальні послуги, передбачені Переліком;
– особам, незалежно від середньомісячного сукупного доходу, – послуги, що надає відділення денного перебування.
2) з установленням диференційованої плати (1934,00*2=3868,00):
– особам, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, однак не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб.
3) платно (1934,00*4=7736,00):
– особам, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб.
У Територіальному центрі функціонують відділення:
1. Відділення соціальної допомоги вдома № 1, № 2, №3.
2. Відділення денного перебування.
3. Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.
Дані відділення надають соціальні послуги:
– догляд вдома;
– консультування;
– інформування;
– представництво інтересів;
– екстрене (кризове) втручання;
– соціальна адаптація;
– соціальна профілактика;
– натуральна допомога;
– транспортні.
Відділення соціальної допомоги вдома №1, №2, №3 утворені для надання (відповідно до державних стандартів) соціальних послуг догляду вдома (за місцем проживання / перебування) не менш як 80 особам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з частковою або повною втратою рухової активності (мають III, IV, V групи рухової активності) та потребують сторонньої допомоги, надання соціальних послуг в домашніх умовах згідно з медичним висновком, а саме особам:
– похилого віку;
– з інвалідністю, які досягли 18 річного віку, крім осіб з інвалідністю унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатностіˮ (далі – особи з інвалідністю);
– з хворобами, що потребують тривалого лікування (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як на чотири місяці).
Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомогинадає такі послуги: ремонт одягу (дрібний); пошиття одягу; перукарські послуги; ремонт взуття; дрібні ремонтні роботи сантехніки, меблів, тощо; косіння трави біля будинку/ паркану; транспортні; надання безоплатних гарячих обідів; надання гуманітарної та благодійної допомоги.
Відділення денного перебування обслуговує осіб, які не мають медичних протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-побутової і психологічної адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров’я, соціальної незалежності, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку, відновлення знань, вмінь і навичок щодо орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві.
Відділення денного перебування надає послуги: соціальна адаптація; соціальна профілактика; консультування; інформування.
Для підтримки фізичного здоров’я у відділенні:
– надаються фізіотерапевтичні процедури;
– готуються фіточаї;
– вимірюється артеріальний тиск.
У кабінеті лікувальної фізкультури сестрою медичною з лікувальної фізкультури:
– проводяться фізичні вправи як індивідуально так і з групою підопічних;
– освоюються та вивчаються вправи для лікування та профілактики різних захворювань (дихальних шляхів, серцево – судинних захворювань тощо);
– проводяться заняття психоемоційного розвантаження;
– проводяться заняття на тренажерах (бігова доріжка, орбітрек, велотренажери).
Фахівець з фізичної реабілітації визначає у межах своєї компетенції руховий та фізичний стан підопічного, проводить реабілітаційні заходи і їх аналіз та надає такі процедури: ручний масаж тіла; на масажному стільці (ручний та автоматичний режим, режим масажу нижніх кінцівок); навчає пацієнтів самомасажу та фізичних вправ для покращення виконання реабілітаційної програми.
Для всебічного розвитку особистості, а саме духовної культури, отримувачі соціальних послуг можуть відвідувати та брати участь у культурних заходах, які організовуються. Організовуються перегляди художніх та документальних фільмів.
Також, у відділенні денного перебування надається соціально – педагогічна послуга «Університет третього віку», у якому діють такі факультети: Мистецький, Гуманітарний і Здоров’я та лікувальної фізкультури.
Створений клуб «Активного довголіття» та аматорський хор ветеранів «Надвечір’я».
Комунальний заклад «Будинок ветеранів» Рівненської міської ради
Підпорядкованість: Комунальний заклад «Будинок ветеранів» Рівненської міської ради, утворений Рівненською міською радою.
Органом управління та головним розпорядником коштів є Департамент соціальної політики Рівненської міської ради.
Адреса: вул. Гур’єва, 2, м. Рівне, 33001
Адреса електронної пошти: E–mail: budvetrv@ukr.net
Код ЄДРПОУ: 44281035
Посилання на сайт підрозділу: rivnesoc.qov.ua
Контактні телефони: 0968942227
Керівництво Комунального закладу «Будинок ветеранів» Рівненської міської ради:
Віта ШИНКАРЕНКО – директор, 0968942227;
Микола СУЛИМА – завідувач відділення соціальної роботи, 0968942227;
Розклад роботи та графік прийому громадян:
Режим роботи установи:
понеділок – четвер: з 8.00 13.00 та з 14.00 до 17.15
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00,
субота, неділя –вихідні
Особистий прийом громадян:
Віта ШИНКАРЕНКО, директор КЗ «Будинок ветеранів» РМР:
вівторок: з 14:00 до 16:00, четвер: з 14:00 до 16.00
Микола СУЛИМА – завідувач відділення соціальної роботи:
понеділок: з 14:00 до 16:00, середа: з 09:00 до 11.00
Оксана ГАЛИЦЬКА, психолог:
понеділок; з 14:30 до 16:30, сеанс для дружин учасників АТО/ООС
середа: з 14:30 до 16:30, сеанс для ветеранів війни «Коло ветеранів»
п’ятниця: з 14:00 до 16:00, сеанс для матерів та дружин загиблих учасників АТО/ООС, Героїв Небесної Сотні
Прийом громадян:
понеділок – четвер: з 8.00 13.00 та з 14.00 до 17.15
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00,
субота, неділя –вихідні
Коротка інформація про діяльність:
Основною метою діяльності КЗ «Будинок ветеранів» РМРє надання послуг особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій, учасникам війни, учасникам антитерористичної операції і особам, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (далі – учасники АТО/ООС), членам їхніх сімей та членам сімей загиблих (померлих) таких осіб, добровольцям, постраждалим учасникам Революції Гідності та членам сімей героїв Небесної сотні.
Відділення соціальної роботи надає соціальні послуги (безоплатно):
– психологічна підтримка (надання психологічної допомоги, корекція психологічного стану та поведінки у повсякденному житті);
– консультування (допомога в аналізі життєвої ситуації, визначення основних проблем та шляхів їх розв’язання);
– соціальна адаптація (допомога у соціалізації та адаптації до цивільного життя);
– соціальна профілактика (семінари, навчання, лекції, групові заняття);
– інформування (надання інформації про послуги і допомогу, які може отримати особа);
– представництво інтересів (допомога у взаємодії з органами влади та громадськими організаціями, відстоюванні інтересів).
Умови зарахування до КЗ «Будинок ветеранів» РМР:
-
- заява про надання послуг за затвердженим зразком;
-
- копія паспорта та ідентифікаційного коду, з пред’явленням оригіналу;
-
- копія індивідуальної програми реабілітації отримувача послуг (для осіб з інвалідністю), з пред’явленням оригіналу;
-
- копія посвідчення на підставі котрого надаються пільги, з пред’явленням оригіналу;
-
- копії документів, що підтверджують сімейні зв’язки, для членів родин учасників АТО/ООС та учасників бойових дій, з пред’явленням оригіналу.
Зарахування на облік здійснюється на підставі наказу директораКЗ «Будинок ветеранів» РМР, згідно з рішенням Департаменту соціальної політики Рівненської міської ради (за умови відсутності протипоказань_ згідно Положення про Комунальний заклад «Будинок ветеранів» Рівненської міської ради.
Рівненський міський центр соціальних служб.
Підпорядкованість: Рівненський міський центр соціальних служб, утворений Рівненською міською радою.
Органом управління та головним розпорядником коштів є Департамент соціальної політики Рівненської міської ради.
Адреса: вул. Шевченка, 45, м. Рівне, 33013
Адреса електронної пошти: E–mail: rmsccc@ukr.net
Код ЄДРПОУ: 23304599
Посилання на сайт підрозділу: rivnesoc.qov.ua
Контактні телефони: 636392
Керівництво Рівненського міського центру соціальних служб:
Людмила ТАЛТ – директор, 636392
Розклад роботи та графік прийому громадян:
Режим роботи установи:
понеділок – четвер: з 8.00 13.00 та з 14.00 до 17.15
п’ятниця: з 8.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.00,
субота, неділя –вихідні
Особистий прийом громадян:
Людмила ТАЛТ – директор:
понеділок: з 10.00 по 13.00; середа: з 14.00 по 17.00.
Прийом громадян:
Спеціалісти:
понеділок – четвер: з 08.00 год. по 17.15 год.,
п’ятниця: з 08.00 год. по 16.00 год., перерва з 13.00 до 14.00
Коротка інформація про діяльність:
Рівненський міський центр соціальних служб (далі – Центр) є закладом, що проводить соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надає їм соціальні послуги.
Основними завданнями Центру є:
– проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню у складні життєві обставини осіб та сімей з дітьми;
– надання особам і сім’ям з дітьми комплексу соціальних послуг відповідно до їхніх потреб згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері сім’ї та дітей, з метою подолання складних життєвих обставин та мінімізації негативних наслідків таких обставин.
Центр відповідно до визначених для нього завдань:
1) здійснює заходи щодо:
запобігання потраплянню у складні життєві обставини осіб та сімей, упровадження новітніх соціальних технологій, спрямованих на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин;
виявлення отримувачів соціальних послуг та ведення їх обліку;
соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя, організації наставництва;
надання особам, які постраждали від домашнього насильства, та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, вичерпної інформації про їхні права та можливість отримання допомоги;
2) проводить оцінювання потреб осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, у соціальних послугах, визначає методи соціальної роботи, забезпечує психологічну підтримку;
3) надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг, зокрема:
соціального супроводу;
консультування;
соціальної профілактики;
соціальної інтеграції та реінтеграції;
соціальної адаптації;
соціального супроводу сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
кризового та екстреного втручання;
представництва інтересів;
посередництва (медіації);
інші соціальні послуги відповідно до визначених потреб;
4) забезпечує соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу;
5) забезпечує соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування зазначених видів покарань на підставах, передбачених законом;
6) складає план реабілітації особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
7) проводить моніторинг та оцінювання якості наданих ним соціальних послуг;
8) інформує жителів Рівненської міської територіальної громади про сімейні форми виховання та проводить попередній відбір кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі.