Інклюзивне навчання — це насамперед про створення комфортного й безпечного середовища для кожної дитини. Воно передбачає рівний доступ до освіти, можливість навчатися, розвиватися та почуватися прийнятою. Важливу роль у цьому процесі відіграють асистенти дитини (учня), які надають соціальну послугу супроводу під час інклюзивного навчання.
Саме для підготовки таких фахівців Рівненський обласний центр соціальних служб організував навчання для кандидатів у асистенти дитини (учня).
Під час теоретичної частини заходу, що проходила в онлайн-форматі, начальник відділу виконання місцевих програм та розвитку соціальної сфери Департаменту соціальної та ветеранської політики Ольга Міцкевич презентувала законодавче та нормативно-правове підґрунтя надання цієї соціальної послуги. Вона детально поінформувала учасників про:
– особливості нормативно-правового регулювання надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання;
– порядок отримання послуги;
– критерії діяльності надавачів соціальних послуг;
– основні дії та заходи, що становлять зміст соціальної послуги супроводу.
Підготовка кваліфікованих асистентів є важливим кроком у розвитку системи підтримки дітей з особливими освітніми потребами не тільки в Рівненській міській територіальній громаді, а й в області та Україні загалом.