Упродовж січня–вересня 2025 року фахівці Департаменту соціальної та ветеранської політики Рівненської міської ради надали мешканцям громади понад 58 тисяч консультацій через кол-центр та здійснили прийом понад 57 тисяч громадян, у яких прийняті та опрацьовані пакети документів, а також надані роз’яснення з різних питань.
Прийом здійснюється:
- через електронну чергу — 31 885 осіб;
- на віддалених робочих місцях (ЦНАП, адмінсервіс «Ветеран», Квасилів, ЦПМСД «Ювілейний», ГО «Центр Інтеграції») — 21 830 осіб;
- адміністраторами ЦНАП — 3 615 осіб.
Завдяки системі електронної черги та роботі віддалених робочих місць мешканці мають зручний доступ до соціальних послуг без черг та з можливістю обрати найзручніше місце прийому.
Це також сприяє реалізації експериментального проєкту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України №1049 від 03.10.2023.
Детальніше — на діаграмі «Розподіл кількості прийнятих громадян».