Оформлення пільг з оплати житлово-комунальних послуг

           8 травня 2024 року урядом прийнято постанову № 521, якою внесено зміни до діючого законодавства щодо оформлення пільг з оплати житлово-комунальних послуг

           Зокрема, якщо  пільговик із поважних причин (військова служба, хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України, посадової особи виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, то для включення до Реєстру інформації про пільговика (крім педагогічних, медичних і фармацевтичних працівників, працівників бібліотек, музеїв, спеціалістів із захисту рослин і працівників культури в сільській місцевості та селищах) законний представник або дієздатний повнолітній член сім’ї пільговика, на якого поширюються пільги, подає територіальному органу Пенсійного фонду України заяву, копії документів, які підтверджують родинний зв’язок із пільговиком, або копії документів, що підтверджують законність представлення інтересів пільговика, а також копії документів, визначені абзацом першим цього пункту, що підтверджують право пільговика на пільги.”

            Нагадуємо, що документи для призначення пільг можна подавати до Департаменту соціальної політики Рівненської міської ради – вул. Соборна, 12, каб. № 26 або до Адмінсервісу «Ветеран», що працює у Центрі надання адміністративних послуг у м. Рівне за адресою: Майдан Просвіти, 2.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *