Завдання та функції структурних підрозділів

Управління державних соціальних програм

у складі Управління функціонують:

відділ з прийому державних допомог – в т. ч. сектор з оформлення документів на проведення компенсаційних виплат

– надання консультацій щодо отримання усіх видів державних соціальних допомог, як на прийомі, так і в телефонному режимі;

– прийом документів від громадян на призначення 14 видів допомог;

– опрацювання заяв, переданих з ЦНАП на 6 видів допомог;

– внесення в програмні комплекси Соціальна громада та ЄІССС дані заяви та документів на призначення допомог;

– опрацювання в програмному комплексі «Муніципальна няня» документів заявників, які звертаються за відшкодуванням  вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років;

– видача довідок про перебування/не перебування на обліку;

– видача посвідчень особам з інвалідністю, які отримують допомогу;

– видача довідки особам з інвалідністю, яким допомога не призначена;

– формування запитів на отримання особової справи.

відділ з призначення державних допомог – в т. ч. сектор перевірки державних допомог та виплат

 – забезпечення своєчасного призначення державних соціальних допомог;

– забезпечення проведення  перерахунків раніше призначеної допомоги згідно чинного законодавства.

відділ з прийому житлових субсидій – в т. ч. 4 сектори перевірки прийнятих заяв

– надання консультацій щодо отримання житлових субсидій, як на прийомі, так і в телефонному режимі;

– прийом документів від громадян на призначення житлових субсидій;

– опрацювання заяв в ПК «Соціальна громада».

відділ по роботі з внутрішньо переміщеними особами – в т. ч. сектор обліку та розподілу житла для ВПО

– прийом внутрішньо переміщених осіб (далі –ВПО) в Департаменті та на віддалених робочих місцях у ЦНАПі (взяття на облік як ВПО, прийом документів для призначення допомоги на проживання, зміни виплатних реквізитів, підтвердження фактичного місця проживання, тощо);

– внесення заяв про надання допомоги на проживання ВПО в Єдину інформаційну систему соціальної сфери для подальшого її призначення;

– скасування довідок про взяття на облік ВПО для громадян, які повернулись до покинутого місця проживання, або виїхали до інших районів за зверненням громадян (особисто або через електронне звернення).

– здійснення виїздів Мобільної групи  для комплексного вирішення питань щодо взяття на облік осіб, які за станом здоров’я не в змозі самостійно звернутися до Департаменту.

– співпраця з уповноваженими особами місць компактного проживання, у яких розміщені внутрішньо переміщені особи на території Рівненської міської територіальної громади.

Відділ автоматизованої обробки інформації

– забезпечення технічного обслуговування комп’ютерної техніки;

– контроль функціонування, діагностика роботи серверів, системного програмного забезпечення, своєчасне оновлення ПЗ;

– підтримання системи антивірусної та кібербезпеки в інформаційній системі;

– обслуговування бази даних отримувачів допомог та пільг;

– підтримання та контроль роботи хмарного хостінгу, на якому розміщено сайт та електронні скриньки фахівців. Адмініструє роботу сайту;

–  підтримання та контроль роботи віртуальної цифрової АТС;

– підтримання у робочому стані програмного забезпечення:  «Єдина інформаційна система соціальної сфери», «Інтегромана інформаційна система «Соціальна громада», «Облік ВПО», «Автоматизована система обліку пенсійної документації», «Єдиний державний реєстр пільговиків», «Облік фінансових документів», «Студенти» ,«Реєстр потерпілих від аварії на ЧАЕС», «Облік фінансових документів», МeDoc, «Реєстр підопічних», «ДокСистема», «Є-казна», «Призначення допомоги при народженні дитини» , «Превентивна верифікація соціальних виплат», «Муніципальна няня» , «Пакунок малюка», «Прозорро» , Централізований банк даних з проблем інвалідності , «Система щоденного моніторингу споживання енергоносіїв м. Рівне»;

– забезпечення здійснення заходів щодо захисту персональних даних.

Управління соціальних гарантій та розвитку соціальної сфери

у складі Управління функціонують:

відділ надання державних гарантій окремим категоріям громадян

– визначення правового статусу учасника війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого ветерана війни), жертв нацистських переслідувань (6-1, 6-2, 6-3, 6-4) згідно з Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

 – видача відповідних посвідчень і довідок, які дають право на пільги, передбачені Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань»;

– видача довідок, які дають право на пільги, передбачені Законом України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років»;

– видача особам з інвалідністю внаслідок війни листів-талонів для придбання проїзних квитків зі знижкою, передбаченою чинним законодавством України;

-підготовка документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та подальшу видачу посвідчень;

– ведення бази даних про осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

–  підготовка посвідчень батьків і дитини  багатодітної сім’ї;

– організація роботи щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»;

– відшкодування вартості безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги, особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни;

– відшкодування витрат за поховання осіб, які прибули на територію Рівненської міської територіальної громади з інших регіонів України в зв’язку з воєнним станом;

– виплата допомоги на поховання осіб, з числа тих, що зазначені у пункті 1 «Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 (незастраховані особи);

– прийом заяв і документів на забезпечення їх ТЗР та ПОВ;

– постановка на облік осіб і дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

– призначення грошових компенсацій особам з інвалідністю на бензин, технічне обслуговування автомобіля і транспортні послуги;

–  призначення компенсацій і допомог, передбачених Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

– компенсаційні виплати сім’ям з дітьми на безплатне харчування дітей з інвалідністю, яка пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС (визначення вартості харчування, їх затвердження, укладання договорів з фізичними особами – підприємцями, організаторами харчування у загальноосвітніх навчальних закладах міста, контроль, нарахування);

відділ виконання місцевих програм та розвитку соціальної сфери

– організація роботи Пункту Прокату Технічних Засобів Реабілітації;

– видача направлення на отримання послуг комплексної реабілітації в КЗ Рівненський обласний центр комплексної реабілітації;

  – направлення на отримання послуг комплексної реабілітації в Центрі «Крок», координація його роботи;

– організація отримання послуг професійної, комплексної та соціальної реабілітації осіб і дітей з інвалідністю в реабілітаційні установи сфери Мінсоцполітики;

– організація отримання дітьми з інвалідністю реабілітаційних послуг;

– оформлення документів для можливості подальшого поселення в будинок інтернат громадян похилого віку, осіб і дітей з інвалідністю;

– ведення справ повнолітніх недієздатних (обмежено дієздатних) осіб, підготовку висновків для представлення інтересів органу опіки та піклування в суді, контроль за виконанням опікунами (піклувальниками) своїх обов’язків;

– організація розгляду питань щодо призначення та реєстрації помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки;

– забезпечення виконання повноважень щодо складання та видачі Акти встановлення факту здійснення догляду мешканцям Рівненської міської територіальної громади, передбаченого для перетинання державного кордону громадянами України;

– прийняття рішень щодо надання соціальних послуг Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного та координація його діяльності;

– проведення визначення потреб в наданні соціальних послуг та розвиток системи надання соціальних послуг;

– організація проведення соціального замовлення;

– співпраця з громадськими організаціями осіб з інвалідністю та ветеранів, надання їм фінансової підтримки на реалізацію проектів, заходів та для забезпечення здійснення їх статутних завдань;

– організація роботи щодо отримання та розподілу гуманітарної допомоги;

– розроблення та організація виконання заходів щодо поліпшення становища соціально-вразливих верств населення м. Рівного;

– реалізація заходів Комплексної міської соціальної програми «Турбота»,  затвердженої рішенням Рівненської міської ради від 13.08.2020 № 7764 (в редакції, затвердженій рішенням Рівненської міської ради від 15.12.2022 № 2757, зі змінами), та здійснення прийому документів для призначення цільових соціальних виплат, передбачених Програмою;

– забезпечення реалізації заходів у сфері запобігання протидії торгівлі людьми, домашньому насильству і насильству за ознакою статі;

– забезпечення виконання програм і заходів щодо забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків;

– вжиття заходів щодо соціального захисту і підтримки осіб, звільнених з місць позбавлення волі та осіб без певного місця проживання; 

– координація виконання заходів Програми запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та торгівлі людьми в Рівненській міській територіальній громаді на 2022–2026 роки, затвердженої рішенням Рівненської міської ради від 18.11.2021 № 1625, в редакції, затвердженій рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради від 25.05.2022 № 71;

– координація виконання заходів Програми підтримки сім’ї, демографічного розвитку, рівних прав та можливостей жінок і чоловіків Рівненської міської територіальної громади на 2022–2026 роки, затвердженої рішенням Рівненської міської ради від 18.11.2021 № 1624, в редакції, затвердженій рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради від 25.05.2022№ 72.

відділ з питань оздоровлення

– організація санаторно – курортного лікування громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС і дітей, інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи;

– призначення щорічної допомоги на оздоровлення громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС;

– організація санаторно – курортного лікування осіб з інвалідністю, в тому числі осіб з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями, ветеранів війни, членів сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, жертв нацистських переслідувань (6-1, 6-2, 6-3, 6-4);

– призначення виплати особам з інвалідністю (з дитинства, загального захворювання, внаслідок війни, інвалідність яких пов’язана з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями) грошових компенсацій взамін санаторно – курортного лікування та самостійного санаторно-курортного лікування;

– організація санаторно-курортного лікування, призначення виплати щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до 18 років, яким встановлено інвалідність унаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами;

– призначення виплати одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю до 18 років, яким встановлено інвалідність унаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами;

– організація пільгового санаторно-курортного лікування осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України та призначення виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

– організація отримання послуг з санаторно-курортного оздоровлення дітей з інвалідністю з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов;

– організація оздоровлення і відпочинку дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки;

– реалізація заходів Програми відпочинку та оздоровлення дітей Рівненської міської територіальної громади на 2023 – 2026 роки, затвердженої рішенням виконавчого комітету Рівненської міської ради від 18.10.2022 № 137.

Управління соціальних виплат та персоніфікованого обліку

у складі Управління функціонують:

відділ виплати допомог

– забезпечення проведення виплати 20 видів державних соціальних допомог;

– підготовка основних та додаткових списків та описів списків на зарахування допомоги на рахунки у банківських установах, відомостей на виплату допомоги через відділення зв’язку РД АТ «Укрпошта»щомісячне формування виплатних відомостей для всіх видів виплат,  компенсацій і цільових програм за рахунок коштів державного, міського та обласного бюджетів;

– ведення особових рахунків отримувачів соціальних допомог;

– формування довідок про розмір отриманих доходів громадянами у Департаменті.

відділ пільг

– проведення прийому документів для внесення інформації про пільговика до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;

– проведення прийому документів для надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу;

– формування електронних справ пільговиків у ПК «Соціальна громада»;

– проведення прийому від закладів освіти копій особових справ та списків студентів, яким призначено соціальну стипендію;

– формування заявки на виплату соціальних стипендій;

– встановлення статусу та видача посвідчення «Ветеран праці»;

– перевірка розрахунків на відшкодування витрат АТ «Укртелеком» за надання пільг з оплати послуг зв’язку.

відділ контролю

– проведення контролю за правильністю надання різних видів соціальної підтримки у Департаменті;

– проведення перевірок достовірності та повноти інформації про доходи та майновий стан отримувачів державних допомог;

– проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності за результатами верифікації державних виплат Проведення обстеження умов проживання мешканців Рівненської міської територіальної громади, які звертаються за призначенням різних видів соціальної підтримки.

сектор контролю за призначенням і виплатою пенсій

– здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Головним управлінням Пенсійного фонду України у Рівненській області.

Управління у справах ветеранів

у складі Управління функціонують:

відділ з питань соціального захисту Захисників та Захисниць України

– розгляд заяв та документів Захисників та Захисниць України, членів сімей загиблих (зниклих безвісти) померлих Захисників та Захисниць України для визначення їх правового статусу, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

– здійснення заходів щодо надання послуг санаторно-курортного лікування Захисників та Захисниць України, членів сімей загиблих (зниклих безвісти) померлих Захисників та Захисниць України, відповідно до чинного законодавства України;

– здійснення заходів з призначення та виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення Захисникам та Захисницям України і окремих категорій громадян, відповідно до законодавства України;

– організація формування та наповнення особових справ Захисників та Захисниць України і членів сімей загиблих (зниклих безвісти) померлих Захисників та Захисниць України; розпорядчих документів для проведення цільових соціальних виплат, передбачених міськими соціальними программами та державним бюджетом.

відділ прийому в т. ч. сектор взаємодії з ветеранами:

– здійснення належного розгляду заяв та документів Захисників та Захисниць України і окремих категорій громадян для отримання послуг в Комунальному закладі «Будинок ветеранів» Рівненської міської ради;

– виконання заходів із соціальної та професійної адаптації осіб, які мають таке право, відповідно до законодавства України;

– прийом заяв та документів Захисників та Захисниць України і окремих категорій громадян для отримання виплат передбачених Комплексною міською соціальною програмо «Турбота» в частині, що стосується надання додаткових соціальних гарантій  Захисників та Захисниць України і окремих категорій громадян.

Для досягнення результативності виконання покладених на Департамент завдань утворено:

юридичний сектор

– правове забезпечення діяльності Департаменту;

– організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативно-правових актів структурними підрозділами та посадовими особами Департаменту;

– представлення інтересів Департаменту в судах, державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях під час розгляду правових;

– організація претензійної та позовної роботи Департаменту;

– представлення інтересів органу опіки та піклування (виконавчого комітету Рівненської міської ради) в судах.

відділ загальної та кадрової роботи  

– створення автоматизованої (електронної) картки з додаванням до неї копії документа у електронному (сканованому) вигляді вхідних, вихідних та інших документів внутрішнього листування;

–   реєстрація і відправлення вихідної документації простою та рекомендованою поштою;

–   контроль за строками виконання контрольних документів, інформування керівництва Департаменту про їх виконання;

– приймання та опрацювання документів та інформацій, що надійшли електронною поштою;

– реалізацію вимог чинного законодавства та відповідних нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування в апараті Департаменту та його структурних підрозділах (готує проекти розпорядчих документів з питань служби в органах місцевого самоврядування; готує проекти наказів директора Департаменту по особовому складу та з кадрових питань);

– забезпечує ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за Департаментом у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу.

відділ звернень громадян та інформаційно-аналітичної роботи

– регулювання потоку відвідувачів, контролю часу очікування та обслуговування відвідувачів за допомогою системи управління електронною чергою Департаменту;

– реєстрація звернень громадян та проведення їх аналізу;

забезпечення роботи колл-центру Департаменту;

– забезпечення організації особистого прийому громадян директором Департаменту та його заступниками;

– формування плану роботи Департаменту та звітів про його роботу;

– висвітлення питань роботи Департаменту, позиції Департаменту з актуальних питань у ЗМІ;

– забезпечення роботи офіційного сайту Департаменту;

– прийом документів від громадян щодо надання матеріальної допомоги, підготовка матеріалів до розгляду, ведення діловодства комісії щодо надання матеріальної допомоги;

– прийом документів постійного та тривалого терміну зберігання до архіву Департаменту, підготовка описів справ на державне зберігання, на списання та знищення, участь у роботі експертної комісії Департаменту.

відділ бухгалтерського обліку та звітності

– планування та розроблення: планів асигнувань, кошторисів, зведених кошторисів, бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, наказів до паспортів бюджетних програм;

– підготовка та подання в управління Державної казначейської служби юридичні та фінансові зобов’язання, платіжні доручення, електронні та зведенні реєстри, відповідно до постанови КМУ від 18.02.2016 року №151;

 – підготовка та  подання  відомостей та електронних файлів для банківських установ та РД АТ «Укрпошта» для зарахування коштів; 

– введення заявки на фінансування в ЄІСУБ;

– здійснення введення меморіальних ордерів, журналів, карток аналітичного обліку, головної книги та інших бухгалтерських документів;

– складання та подача місячної, квартальної, річної звітністі в УДКСУ , фінансове управління, статистику, податкову та інші інстанції;

– проведення інвентаризації основних засобів, необоротних матеріальних активів, запасів тощо;

– контроль руху та залишків коштів на рахунках відкритих в управлінні Державної казначейської служби через систему СДО (ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»);

– планування закупівель та формування річних планів закупівель в електронній системі закупівель здійснення вибору процедури закупівлі; проведення процедури закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю товарів, робіт чи послуг, укладений без використання електронної системи закупівель.