Управлінням праці та соціального захисту населення проводиться прийом документів для визначення претендентів на отримання стипендій міського голови соціально – активним мешканцям Рівненської міської територіальної громади з інвалідністю (розпорядження міського голови від 02.11.2021 № 1273-р «Про організацію призначення стипендій міського голови соціально – активним мешканцям Рівненської міської територіальної громади з інвалідністю»).
На здобуття стипендії міського голови можуть висуватися кандидатури соціально активних мешканців Рівненської міської територіальної громади з інвалідністю, незалежно від віку, групи інвалідності та нозології захворювання, які у поточному або за попередні два роки досягли успіхів у: творчо-мистецькій діяльності, спортивно-масовій діяльності, громадській діяльності, соціальній діяльності, тощо.
Щорічно призначається 15 стипендій міського голови, з яких 5 – для осіб з числа дітей з інвалідністю віком до 18 років та 10 – для осіб з інвалідністю, які досягли 18 річного віку.
Висунення кандидатур на здобуття стипендії здійснюється громадськими організаціями (об’єднаннями) людей з інвалідністю, що зареєстровані та діють на території Рівненської міської територіальної громади, а також організаціями, підприємствами, установами та іншими громадськими організаціями (об’єднаннями) Рівненської міської територіальної громади.
Організація може висунути по 1 кандидатурі на призначення стипендії міського голови відповідної вікової категорії (1 дитина з інвалідністю та/або 1 особа з інвалідністю).
Організація, яка висунула кандидата на здобуття стипендії міського голови, подає наступні документи, які підписані керівником та завірені печаткою:
– мотивоване подання, в якому зазначаються відомості про кандидата в стипендіати (прізвище, ім’я та по батькові);
– протокол засідання організації про висунення кандидата на здобуття стипендії міського голови;
– коротку біографію;
– інформацію про його досягнення і здобутки (у поточному або за попередні два роки у творчо-мистецькій діяльності, спортивно-масовій діяльності, громадській діяльності, соціальній діяльності, тощо та копії підтверджуючих документів);
– копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
– копія паспорта громадянина України/ свідоцтва про народження (перша, друга сторінки та сторінки із зазначенням відомостей про реєстрацію місця проживання);
– копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
– згода на обробку персональних даних.
Пакет документів подається до 01 грудня 2021 року за адресою: вул. Соборна, 12 каб. 21, м. Рівне, Рівненська область, 33028 (контактна особа: начальник відділу соціально – побутового обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення Ігнатова Анна Борисівна, тел. 0978148454, 266780).