У Департаменті соціальної політики запрацювала електронна черга

Для зручності мешканців нашої територіальної громади у Департаменті соціальної політики Рівненської міської ради розпочато прийом відвідувачів за допомогою системи управління електронною чергою.

Техніку та програмне забезпечення вартістю 190 000 гривень для реалізації цього проекту місто отримало безкоштовно в рамках проекту «Посилення стійкості громад у регіонах України», що реалізовується ПРООН за фінансової підтримки уряду Великої Британії.

“Система дозволяє регулювати потік відвідувачів, завантаженість працівників департаменту, контролювати час очікування та час обслуговування відвідувачів. За рахунок розподілу навантаження між фахівцями в пікові періоди зменшиться час обслуговування та кількість відвідувачів”, – розповів керівник Департаменту соціальної політики Рівнеради Сергій Черній.

Незважаючи на труднощі військового часу ініціативу вдалося реалізувати за відносно короткий час – 4 місяці. З другої половини вересня буде підключено функцію попереднього запису на прийом віддалено через офіційний сайт Департаменту соціальної політики (https://rivnesoc.gov.ua) з можливістю вибору дня та годин прийому.

“Щоденно наш департамент обслуговує понад 200 осіб. Це і рівняни, і внутрішньо переміщені особи. Якість надання послуг у сфері соціального захисту населення є пріоритетним напрямком роботи міської влади та впровадження сучасних методів роботи буде продовжено. Кожен рівнянин повинен відчувати якість та комфорт під час отримання усіх необхідних послуг. Сподіваємось, що відвідувачі швидко звикнуть до нововведення і оцінять його переваги”, – зауважив міський голова Олександр Третяк.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.