У Департаменті соцзахисту запустили в роботу єдину лінію кол-центру

Крок за кроком будуємо сучасне сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!

Для допомоги рівнянам та покращення доступного сервісу – у департаменті соцзахисту запустили в роботу єдину лінію кол-центру.

Дав доручення створити такий єдиний номер для того, щоб жителі нашої громади, переселенці могли не виходячи з дому, чи з роботи отримати необхідні консультації та допомогу з приводу отримання виплат, пільг, державної допомоги та не лише.

📲 Номер лінії: 067-11-00-523

Виклики приймаються за багатоканальним номером та спрямовуються до фахівців залежно від питання. Оператори кол-центру працюють з понеділка по четвер з 8 до 17 години, у п’ятницю з 8 до 16 години.

Постійно повторюю чиновникам різних управлінь котрі працюють в сфері надання послуг: ☝️ви перш за все сервісна служба найнята громадою міста надавати якісні послуги!

https://fb.watch/ggBuHVRMAb/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.