Крок за кроком будуємо сучасне сервісне місто орієнтоване на потреби громадян!
Для допомоги рівнянам та покращення доступного сервісу – у департаменті соцзахисту запустили в роботу єдину лінію кол-центру.
Дав доручення створити такий єдиний номер для того, щоб жителі нашої громади, переселенці могли не виходячи з дому, чи з роботи отримати необхідні консультації та допомогу з приводу отримання виплат, пільг, державної допомоги та не лише.
Номер лінії: 067-11-00-523
Виклики приймаються за багатоканальним номером та спрямовуються до фахівців залежно від питання. Оператори кол-центру працюють з понеділка по четвер з 8 до 17 години, у п’ятницю з 8 до 16 години.
Постійно повторюю чиновникам різних управлінь котрі працюють в сфері надання послуг: ви перш за все сервісна служба найнята громадою міста надавати якісні послуги!